CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jom Follow Ramai-ramai

Da Berape Ramai yang Skodeng ek?

Monday, March 7, 2011

jawapan exam bek punya...haha..

Jawapan exam baik punya!!

p/a just copy and paste from others, nak share dlm blog, xnak share kat facebook, huhu please take a look!!! Awesome!!

1) statics

2) chemistry 1

3) modern mathemathics

4) add maths

5) biology

6) physics

7) english

8) maths

9) biology

10) chemistry II

11) calculus I

12) english level 2

13) calculus II

14 ) dynamics

15) math 4

16) history?

17) maths 4 ----expand!!! huhu

18) maths 5

19)xtau la subjek pe?

20) maths 2 ---- comel giraffe!! heh

21) electric circuit

22) maths 3--- xpernah terfikir plak nak lukis orang di tali gantung, hehehe

23) maths

24) english level 3

25) this is ???

26) bio

27) partial differential equation

pengalaman korang camane pulak? aku hanya sempat lukis pokok kelapa kat sudut kertas kot, huhu x pernah terfikir pulak nak lukis benda pelik2. Tapi pernah sekali aku nekad, hantar quiz paper (biochemistry II) tanpa tulis apa2 kecuali nama dan nombor matrik. (dari aku melukis buang masa baik hantar kertas, balik dan tidur, betul x?? tapi patutnya x payah datang teruskan??huhu~~_. Dan akhirnya aku dapat 0/15 dan aku sama sekali x kisah!! sebab aku x study pun time tu, lagipun banyak sangat quiz aku x larat nak study, huhu, quiz je la aku boleh buat, kalo time exam camtu memang carik nahas!! hehe~~~ dah la, ciaow~~~.

0 comments:

Post a Comment